سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت گمشده مؤمن است . حکمت را فرا گیر هر چند از منافقان باشد . [نهج البلاغه]

سیره و روش تشکیل حکومت جهانی - آن جمعه ی وصال کی از راه می رسد؟

جستجو در وبلاگ:
Powerd by: Parsiblog ® team.
سیره و روش تشکیل حکومت جهانی(چهارشنبه 85 تیر 21 ساعت 11:50 عصر )

هوالمحبوب

 

 سلام چطورین؟  یه مطلب جلب خوندم می خوام براتون بگم... بگم؟ باشه. از امام باقر (ع) روایت شده که ایشون فرمودن حضرت مهدی(عج) مثل حضرت موسی(ع) با یه حالتی بین خوف و رجاء ظهور می کنن و  اینجور که اونجا نوشته بود از قرار معلوم وقتی وارد مکه می شن  لشکر سفیانی یاورش استاد میشه و تو بیابونی به نام بیابون بیداء تو زمین فرو میره  (چه جلب) و اثری ازش نمی مونه.

بعد اما زمان (عج) بین رکن و مقام (ابراهیم) نماز  می خونن و قیامشون با این کلمات شروع می شه (کاش همین روزا این صحنه ها رو ببینیم...)

- ای مردمان ! ما بر علیه کسانی که بر ما ظلم و تجاوز کردند و حق ما را غصب و چپاول کردند، طلب کمک می کنیم و یاری می جوییم و من نسبت به آدم، نوح، ابراهیم و همه ی پیامبران اولویت دارم من از تمامی افراد نسبت به کتاب خدا آشناتر هستم.

امروز همه ی افراد را شاهد و گواه می گیرم که ما _ اهل بیت رسالت_ مظلوم و مطرود شده ایم، حق ما را غارت کرده اند و ماها را از دیار خود رانده اند؛ پس،از همه ی مسلمان ها یاری  و کمک می خواهیم تا بر حق خود نائل آییم.

 

بعد سیصد وسیزده نفر میان و بعد منادی با نام حضرت فریاد می زنه و همه دنیا می فهمن که ظهور حضرت اتفاق افتاده و بعد از اونجا به طرف مدینه بعد شم به کوفه میرن و کوفه میشه مرکز حکومت و طبق مطلب کتاب خود حضرت مهدی(عج) هم به  محلی به نام رحبه که محل سکونت حضرت نوح بوده برای سکونت میرن.

حالا این مطلب رو از کجا کش رفتم؟؟ از کجا؟ از صفحه ی 90 کتاب چهل داستان و چهل حدیث از امام زمان ( ع) به تالیف عبدالله صالحی

 

 

 

   امان از کتابی که بد نوشته شده باشه یا ترجمه اش بد باشه ... یه کتاب باید می خوندم در مورد وهابیت بعد باید می دادم رفیقم هم بخونه .. بابا مگه تموم میشد؟ انقد بدجور بود ترجمش ها از دور که چشمم به جلدش می افتاد افسرده میشدم!!!!!!!  ولی در کل اطلاعات خوبی در مورد وهابیت گیرم اومد...  ببخشید ولی عجب جونوری ان این وهابیا ... فقط خود آقا می تونن اینا رو سرجاشون بنشونن مثل خوارج که خود حضرت علی(ع) هم اشاره فرمودن که فقط خودشون می تونستن خوارج رو سر جاشون بنشونن.  از اینکه باز طولانی شد معذرت...

اللهم عجل لولیک الفرج و النصر وجعلنا من اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه و احفظ قائده.

 

سالم و شاداب باشید

یا علی ...

 


» یاکریم
»» نظرات دیگران ( نظر)


»
اوقات شرعی

بازدیدهای امروز: 2 بازدید
مجموع بازدیدها: 76335 بازدید
[ صفحه اصلی ]
[ وضعیت من در یاهو ]
[ پست الکترونیک ]
[ پارسی بلاگ ]
[ درباره من ]

سیره و روش تشکیل حکومت جهانی - آن جمعه ی وصال کی از راه می رسد؟
یاکریم
» لینک دوستان من «
یک قدم تا پشت خاکریز
موسم یار
عشق یعنی انتظار
یاس کبود
از نسل یک به نسل سه، صدا مفهومه؟
خمار مستی
یا مهدی (عج)
عطش

» لوگوی دوستان من «
» آرشیو یادداشت ها «
مطالب قبلی اینجا هستن!!!!!!!!!
» اشتراک در خبرنامه «
 
سفارش تبلیغ
صبا ویژن