سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ بندگان نزد خداوند، اقتدا کننده به پیامبرش و پی سپارِ راه اوست . [امام علی علیه السلام]

نابودی اسرائیل... - آن جمعه ی وصال کی از راه می رسد؟

جستجو در وبلاگ:
Powerd by: Parsiblog ® team.
نابودی اسرائیل...(پنج شنبه 85 تیر 29 ساعت 12:4 عصر )

 

هوالشهید

سلام

خب حرفی برای گفتن ندارم جز اینکه ما مسئولیم و ماهم باید مبارزه کنیم... صدقه دادن و راهپیمایی و دعا انتهای توانمون نیست حد اقل من و تو که به شبکه جهانی یا بهتر بگیم : فعلا جولانگاهی برای اسرائیلی ها و غربی ها  تو ایجاد جنگ روانی علیه اسلام و انسانیت دسترسی داریم. بیاین همه باهم اونا رو تو این جنگ شکست بدیم... از هر طرف اگه بهش فشار بیاریم مطمئن باشیم که نابود و محو خواهد شد.

هرکسی فکر کنه ببینه چه راههایی هست تا به سهم و سعی خودمون  شدید و سریع اسرائیل و حامیاش رو از طریق همین شبکه و تو همینجا حداقل، نابودش کنیم... ما می تونیم مطمئن باشید... و منتظر خبرای بعدی در مورد این حرکت ضد صهیونیستی باشید... واما اطلاعات اولیه در مورد دشمن که می دونم همه می دونین در موردش امافقط برای  یاداوری مطلبی که از کتاب سرگذشت سرزمین فلسطین انتخاب شده رو بخونین:

 

 

در خلال جنگهای صلیبی و بعد از اون یهودی هایی که بضاعت مالی داشتن از فلسطین خارج میشن و  فقط حدود چهل و هفت هزار یهودی فقیر تو این منطقه می مونه  که کل اونها تنها بر پنج درصد خاک فلسطین مالکیت داشتن ... خونه هاشون و معابدشون...  . این افراد در کنار مسلمونای فلسطین با آرامش زندگی می کردن به خاطر قوانین اسلام . و البته اوناهم به قوانین دولتای اسلامی عمل می کردن و تحت حمایت دولت و مسلموناهم بودن... این در حالی بود که تو اروپای شرقی و روسیه (که خیلی از یهودیا به این مناطق مهاجرت کرده بودن)  برای یهودی ها حالت پوگروم برقرار بود... یعنی اونا رو تو محل های خاصی مستقر می کردن و اونا باید علامتی همراه خودشون نگه می داشتن که نشون بده اونا یهودین...  در سال 1896  تئودور هرتزل  که یه روزنامه نگار مجارستانی ساکن اتریش بود، مسأله ی مهاجرت یهودیان جهان به فلسطین و جنبش صهیونیزم رو مطرح می کنه....

حالا صهیونیزم چیه و چرا تو فلسطین؟

تو قسمت جنوب غربی قدس، کوهی هست به ارتفاع نهصد متر به نام صیون یا صهیون  که به معنی  «کوه خشک و پر آفتاب » هستش و تو اون حضرت داوود(ع) و بعد حضرت سلیمان (ع) معابدی ساختن و البته بعدش مسلمونا اونا رو تکمیل کردن.... حالا این هرتزل گفتش که همه ی یهودی های جهان باید اطراف این کوه جمع بشن طوری که همه ی نقاط فلسطین رو بگیرن.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! از این جهت به این نظریه می گن صهیونی گرای. اما موضوعی که مهاجرت یهودیا رو به بحران جهانی تبدیل کرده اعتقادشونه... اونا اعتقاد دارن که چون یهودیا از نژاد برترن پس همه ی ساکنان اونجا باید تحت سیطره ی یهودیا در بیان (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

به طور خلاصه میشه گفت: صهیونیزم یعنی گرایش به این طرز فکر که کلیه ی یهودیان جهان با توجه به خصوصیات ملی و مذهبی خویش، در اطراف کوهی به نام صهیون واقع در قدس و به قول آنها اورشلیم، اجتماع کنند و در سرتاسر فلسطین دولتی تشکیل دهند و حقوق ساکنان بومی و اولیه ی آن جا را از هر نظر نادیده انگارند. در این شیوه ی فکری فقط یهودیانی که در این سرزمین زندگی می کنند حق حاکمیت دارند و نه اقوام بومی و ادیان دیگر.»


» یاکریم
»» نظرات دیگران ( نظر)


»
اوقات شرعی

بازدیدهای امروز: 7 بازدید
مجموع بازدیدها: 76340 بازدید
[ صفحه اصلی ]
[ وضعیت من در یاهو ]
[ پست الکترونیک ]
[ پارسی بلاگ ]
[ درباره من ]

نابودی اسرائیل... - آن جمعه ی وصال کی از راه می رسد؟
یاکریم
» لینک دوستان من «
یک قدم تا پشت خاکریز
موسم یار
عشق یعنی انتظار
یاس کبود
از نسل یک به نسل سه، صدا مفهومه؟
خمار مستی
یا مهدی (عج)
عطش

» لوگوی دوستان من «
» آرشیو یادداشت ها «
مطالب قبلی اینجا هستن!!!!!!!!!
» اشتراک در خبرنامه «
 
سفارش تبلیغ
صبا ویژن